1. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Dokładamy wszelkich starań, aby Państwa zamówienie dotarło jak najszybciej. Czas realizacji może wynosić od 24 h do maksymalnie 14 dni roboczych. Maksymalny czas realizacji zamówienia podany jest na karcie każdego produktu. 

2. Czy meble z Waszej oferty można zobaczyć w sklepie stacjonarnym?

Jesteśmy wyłącznie sklepem internetowym, nie posiadamy aktualnie sklepów stacjonarnych. Wysyłka mebli odbywa się z magazynów producentów.

3. Czy mogę opłacić zamówienie przy odbiorze?

Niestety nie mamy takiej możliwości.

4. Czy istnieje możliwość zmiany wymiarów mebli?

Meble oferowane w naszym sklepie są dostępne jedynie w rozmiarach podanych na stronie konkretnego produktu. Nie mamy możliwości zmiany rozmiaru. 

5. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?

Tak, oczywiście. Możemy przyjąć zamówienie telefonicznie lub mailowo.  

6. Ile wynosi koszt dostawy?

Koszt dostawy jest widoczny na karcie produktu. Dostawy realizują firmy transportowe, działające na terenie całego kraju. Najczęściej jest to DPD. Kierowcy nie mają obowiązku wnoszenia mebli. 

7. Czy istnieje możliwość dostawy na wybrany dzień?

 Niestety nie jest to od nas zależne. Przekazujemy taką informację do firmy transportowej i to oni już kontaktują się dzień przed planowaną dostawą, ustalając dogodny termin dostawy.