Dokładamy wszelkich starań, aby wysyłane przez nas produkty spełniały wszystkie wymogi pod względem funkcjonalnym, jak i wizualnym. Jednak zdajemy sobie sprawę, że wpadki zdarzają się nawet najlepszym. Dlatego ewentualne zastrzeżenia zawsze przyjmujemy z honorem.

Reklamacje

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Zgłoszenie reklamacji

W przypadku wystąpienia wady, prosimy o kontakt mailowy na adres sklep@wybierzmeble.pl. Wiadomość powinna zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, numer telefonu, numer faktury lub zamówienia, przyczynę reklamacji, daty zakupu oraz wystąpienia wady.

Warto załączyć również zdjęcia wad produktu. 


2. Uznanie reklamacji 

Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego przystąpimy do jego analizy w ciągu 14 dni. Bez obaw, podejmiemy się tego niezwłocznie po wpłynięciu zgłoszenia. Reklamacje rozpatrywane są od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy biura, a w razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt mailowy pod adresem sklep@wybierzmeble.pl.

W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, wyślemy szczegółową informację wraz z uzasadnieniem za pomocą poczty elektronicznej e-mail. 

Zwroty

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Fundacja Budowania Biznesu „For Profit”

Adres: ul. św. Kingi 20/74, 35-614 Rzeszów

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Formularz zwrotu można pobrać tutaj: FORMULARZ ZWROTU